onsdag den 5. juni 2013

Striktrøje

Mens jeg stadig var gravid kom jeg forbi en skæg opskrift på facebook, som jeg skyndte mig at afprøve. Helt enkel og nem, bare strikke lige op, slå ekstra masker op til ærmer, og strikke videre, lave pufærmer ved at samle de ekstramasker op og stramme, rib til halsen, og lukke af.

Nu kunne jeg så dokumentere det fornyligt, og tja, jeg ved ikke.. ville have været bedre i noget blødere garn tror jeg - brugte Sirri garn, det er noget stift. 

Min mor var på visit i sidste uge, og hun mente at hun kunne bruge den til kølige job-aftener, så hun fik den med. 

Suk, har været så fraværende på bloggen, at jeg ikke aner hvor jeg skal begynde.. bortset fra at jeg er nul kreativ, så faktisk har jeg ikke mere at berette på kreabloggen. Over and out. 

Vender måske tilbage med noget barselslivindlæg hen ad vejen.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...