søndag den 22. august 2010

sommerferiehygge..

Selvom det var ferie, måtte jeg have strikkepindene frem, da jeg fandt denne søde opskrift i et blad. (Kvinna, marts-april 2010 tror jeg). Den er strikket i 2-trådet og 3-trådet sirrigarn, med en dansepige af dobbelt sirri farvet garn. Dejlig hurtig at strikke, og meget varm. Fik brugt den en del mens jeg var hjemme på Færøerne, men der går nok lidt tid før jeg får den brugt her i Danmark, med den luftfugtighed der har været indtil videre siden jeg kom tilbage. :o)

Ellers et nyt projekt af en helt anden slags i gang.. Det er også derfor der har været så stille her på bloggen, jeg har ikke haft hverken overskud eller energi, for jeg har brugt en stor del af tiden med at ligge på sofaen og have kvalme om eftermiddagen og aftenen. :o) Jeps, en lille en på vej, forventet ankomst starten af marts. Spændende rejse forude, mange ting at sætte sig ind i, men forhåbentlig dukker kreakrillerne op om ikke så længe.

God mandag, og uge!

1 kommentar:

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...