torsdag den 31. januar 2013

Selvportræt og strik fra Navia

Et sjældent syn, men her kommer et selvportræt med den nye uldsweater som var ret så længe undervejs..


Den har en fin lyserød knap i ryggen, den fik jeg så ikke taget billede af..
Synes faktisk at den blev helt fin, selvom jeg var nødt til at smide den i tørretumbleren et par minutter, fordi den blev jo enorm efter en omgang håndvask??? Andre der har oplevet det? Synes det sker tit for mig, og det er ikke fordi jeg vrider eller hiver i den..

I øvrigt i uge 25 på billedet, 26 nu, og har det meget bedre end i starten. Træt, selvfølgelig, men tror faktisk det mere er Marcipangrisens skyld, for hun vågner hver nat og skal ind i vores seng. Jeg er så heller ikke udstyret med de bedste søvngaver, så det trækker et par timer af min nattesøvn hver nat. :(

Glæder mig til barsel..

1 kommentar:

  1. Tú sær sooo gott út :-) og sjálvandi troyggjan eisini ;-)
    Eg fari á barsil (feriu) komandi tórsdag - tad verdur so deiligt :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...