fredag den 28. december 2012

Sælskindsluffer og sikkerhedsselebælte

Et af de spændende julegaveprojekter var at sy sælskindsluffer. Jeg købte jo en fuld pose skindrester da jeg var på Grønland i sommers, og havde indtil nu kun syet en pung af det, og det var ikke ligefrem en let opgave. 4 par luffer er det blevet til, julegaver til min guddatter Silja, ét par til min mor og ét par til Svigermor. Disse er min mors, og de ser meget lange ud, men faktisk er de måske lidt for små. 


Det afhænger jo af afstanden mellem tommelen og op til toppen, om man kan passe dem. Skal muligvis modificere dem lidt. Det var lidt svært med afslutningen, prøvede med elastik i undersiden, men det var for løst, og til sidste blev det bare en ribkant. 

De er foret med varm fleece. 

Min søde kusine manglede et bælte, og fik et i sikkerhedssele, ingen har mage til, kun hende. :) 


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...