fredag den 22. juni 2012

Hip hurra


Havde lige fødselsdag her forleden.. Der sker ikke så meget på kreafronten lige for tiden, bortset fra at jeg var i Syskole i går, og det bliver et andet indlæg. Først lige lidt gaver til mig. :)


Retroagtig taske købt i Berlin. Farverne snyder, kanten er rigtig lilla og tasken mere lyseblå end billedet gengiver.. farverne er mine yndlings, så den måtte med hjem. Bonus at der passer A4 papirer OG bærbar computer i, så den kvalificeret til dokumentmappe.
Eeeeendelig har jeg også fået en fin fiducia vase/stage! Har ønsket mig i de sidste par år.. og nu fangede Manden det, tihi.. 

Der bliver (heller) ingen blogging i næste uge, da jeg skal på rejse til Grønland med jobbet. Min første gang, og jeg glæder mig SÅÅÅ meget! Meget apropos det serverede kantinen midsommer-lagkage i dag, og jeg fik tilfældigvis det grønlandske flag.


Ha' en dejlig skt. Hans derude i morgen, håber at det her regnvejr er overstået til den tid!

4 kommentarer:

  1. Skønne gaver, du har fået. Rigtig god tur til Grønland - bare det var mig

    SvarSlet
  2. At opleve Grønland står på min ønskeliste - god tur og husk at tage nogle billeder at vise os :)

    SvarSlet
  3. Grønland er så smuk! Både mennesker og kultur! Åh hvor vil jeg gerne afsted igen så ønsker g tur herfra. Og hvor mon du skal hen? :)

    SvarSlet
  4. Jaa det bliver så godt! Har arbejdet på den her tur siden i januar, og nu er det nu! Vi skal til ilulissat og nuuk :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...