fredag den 15. juni 2012

Dims & duts

Det er ikke fordi jeg keder mig eller ikke har travlt..
Procrastinating er en fantastisk tilstand..

men sådan ser udvalgte dimser og dutter ud som jeg kigger på størstedelen af mine vågne timer..


Søde delekontorkollega passer på at pynte og hygge om så vi har lidt eye candy

Tom slikskål men dejlig udsigt


Nogen kan.. Tænk hvor mange der allerede har sommerferie??


Marcipangrisens søde lidt betuttede pasfoto


Kreaguf som forsøder min dag. Pulsvarmere til når jeg fryser om fingrene - pænt ofte - og mobilcover som kørte gennem symaskinen i går aftes efter denne DIY fra Binemor , men udelod knappen. Har nu overtaget Mandens iphone 4, fordi han er gået over til Samsung Galaxy, og jo, der er forskel fra 3'eren. Se bare billederne?

1 kommentar:

  1. Sikke en udsigt du har.. hvor må det være lækkert at se på glade mennesker og liv.. Kram C

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...