søndag den 31. maj 2015

Overskud til krea, det er et godt tegn

Energien er ved at komme tilbage. Jeg mærker det mest på at jeg lige for tiden har haft LYST til at være kreativ - symaskinen har været i brug, og jeg har fået fixet nogle småting/tøj som har irriteret mig. Fx denne søde bluse, syet i Syskolen in another lifetime, i lækker blød liberty. Den havde bare de her fluffy vinger, som til min ærgelse stod ligeud, og det generede mig voldsomt! Nu fik jeg lige lagt dem ind med et par læg, og det var sååå meget bedre! Nu kommer den til sin ret og vil blive en yndlings her i sommer. 


Derudover holder vi lige vejret til på tirsdag, hvor jeg skal til min første kontrolundersøgelse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...