søndag den 25. november 2012

Julebasar kup!

Jeg trillede en tur med barnevogn forbi det Færøske Hus i går, hvor der var julebasar. Havde ingen forventninger, men ville lige tjekke det ud. Og det var en god beslutning! 

Fik virkelig gjort nogle gode køb, til INGEN penge! 
Fin stribet uldsweater til Marcipangrisen til 125,- 

Flot strikhue med pelstop til 75,- Det er ikke helt voksenstørrelse desværre, men en dejlig julegave? 

Beklager dårlig billedekvalitet, men rigtig sød og blød cardigan til Mini, og den er i sådan en mintgrøn, som sagtens kan bruges til begge køn :) 50,- 
Fine strømper til 25,- 

sweateren igen.. 

og en sød vest i bomuld med flot hulmønster til 30 kroner! 

Tænk alt det arbejde der ligger i de her tøjstykker, jeg er nærmest chokeret over at de solgte det så billigt. Men godt for mig. :)

Har ellers et par ting at vise frem som trods alle odds er blevet fabrikeret i det sidste stykke tid, men lige nu er det gode kamera udlånt, men de kommer forhåbentlig snart på bloggen. 

1 kommentar:

  1. Ej hvor har du bare været svineheldig! Synd, at jeg ikke selv bor tæt på det færøske hus...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...