søndag den 2. september 2012

På hjemmebane






Dette var dagens løbetur, op ad bakke, modvind, regn, men også lidt sol.
 
Det er ikke så tit at jobbet bringer mig hjem til Færøerne, men denne uge er undtagelsen. Skal arbejde den kommende uge, og for at gøre det lidt hyggeligere har Manden taget fri, så vi alle tre kunne tage en tur op til øerne sammen. Så har jeg selvfølgelig også lidt fri, mandag, så vi har mulighed for at besøge alle bedsteforældre. Som nu STORT set bor i hver sin ende af landet! Man kan næsten ikke finde større afstand end der nu er. :( En tilbagevendende logistisk udfordring for os, men vi finder altid en løsning. :) 
 
Vedr. løb.. hmm tja.. Jo, får da løbet nogle ture om ugen, men det er virkelig ikke lange ture. Til gengæld spiser jeg som der er marathon på programmet sådan jævnligt. Hænger ikke sammen. Går og bilder mig ind at det gør en forskel, men måske skal jeg bare vende tilbage til at spise fornuftigt, og lade være med al det der motion! :) Og det hjælper ikke at være hjemme og bo hos svigermor, kan jeg hilse og sige! (På den gode måde!)
 

1 kommentar:

  1. Så flot! Jeg glæder mig til jeg skal hjem på weekend i november.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...