lørdag den 23. juli 2011

Armbånd


Var som sagt i Panduro og provianterede inden vi rejste på ferie, og faldt over en rodebunke med lækre læderrester. Der var et langt stykke, som kaldte på mig, og sagde, "jeg er et fint armbånd, kom og red mig"!
Det var en rest til hele 8 kr, og ud af den kom disse:

De er selvfølgelig inspireret af Kjær og Schmeling men læderet er en helt anden slags, tror jeg. Ikke stift, men blødt. 

Er i hvert fald glad for mit, og de to andre kommer måske i Amio-butikken.

Husk min give-away, ved der er mange i øjeblikket, men håber I vil være med også her. :)

1 kommentar:

  1. Hej Halla,
    Tjek min blog - du har vundet min giveaway :-) Tillykke.
    Kh Stine

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...