søndag den 18. april 2010

weekendhygge


Dejligt med en weekend uden NOGEN planer.. På den kreative side fik jeg da lavet en del alligevel. Strikkede den føromtalte sjælevarmer færdig, den blev helt ok synes jeg, men farven er altså ikke helt god, den er mere mørkelille end blå, men det ser man ikke, super fed farve.
Fik også lavet den lille sweater færdig, den ligger og tørrer på gulvet nu. :-) De to før-efter billeder, hold da op for et arbejde med de løse ender, det tager ligeså lang tid som det at strikke den! Den er iøvrigt strikket fra hals og ned, super nemt, og man slipper for at sy ærmer på bagefter. Og da den er åben, har jeg strikket to vrang masker hele tiden i midten, og bagefter syet de to kanter på maskinen, og klippet op, og vupti, også klippet de løse ender, så det altså kun var ærmernes striber, jeg skulle hæfte.

Ellers kom jeg i gang med at male den skohylde som Manden og jeg fik bygget i påsken... Det var så mindre festligt, for al malingen forsvandt ind i træet!! Man skulle så nok have haft grundet den først, men nu er den så det, og får en omgang eller 3 til i løbet af den kommende uge. Den er ellers bygget efter inspiration fra denne vejledning her Der kommer måske et billede når den er færdig.
Note to self iøvrigt: Lær at anvende de forskellige smarte funktioner som andre har, f.eks. den med at lave en billedeblok, det ser bare flot ud. Det her med at smække billeder ind på række er ikke sååå cool. :-( Nå men indtil videre er det det bedste jeg kan klare..
Glæder mig til syaften i morgen, at komme videre med computertasken.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar, tak for det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...